Powołany do Zarządu w dniu 26 października 2016 roku.
Ukończył Mechanikę i Budowę Maszyn na Politechnice Opolskiej (studia magisterskie), Mechanikę i Budowę Maszyn na Politechnice Opolskiej (studnia inżynierskie), a także liczne szkolenia z zakresu funkcjonowania produkcji, pracy w projekcie oraz zarządzania. W latach 2009 – 2013 pracował w firmie Intersilesia McBride Polska Sp. z o.o., najpierw na stanowisku Asystenta ds. Technicznych, następnie Specjalisty ds. Technicznych oraz Kierownika Utrzymania Ruchu. Od grudnia 2013 roku zatrudniony w Lentex S.A. na stanowisku Kierownika Utrzymania Ruchu, a od stycznia 2015 roku na stanowisku Dyrektora ds. Technicznych.
Powołany w grudniu 2021 na stanowisko Dyrektoar ds. Restrukturyzacji i Inwestycji Strategicznych oraz Członka Zarządu. Obejmował stanowisko Prezesa Zarządu Lentex S.A. od kwietnia 2011 r. do grudnia 2021 r. Ukończył filologię romańską w Instytucie Filologii Romańskiej Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz liczne szkolenia z zakresu zarządzania, sprzedaży i komunikacji. Od maja 2009 roku prowadzi własną firmę – Consulting WH Wojciech Hoffmann, w ramach której realizuje usługi doradztwa na skalę międzynarodową w obszarach udoskonalania konceptu hipermarketów budowlanych i tworzenia sieci sklepów, weryfikacji kadry kierowniczej, oceny i rozwoju gamy produktów. W latach 2005 – 2009 pracował jako Dyrektor Wykonawczy ds. Handlu i Funkcjonowania Sieci oraz Członek Rady Dyrektorów w firmie Epicentr w Kijowie. W latach 1999 – 2005 pracował w spółce Castorama Polska sprawując funkcję Członka Rady Dyrektorów, a wcześniej stanowiska od Dyrektora Hipermarketu poprzez Dyrektora Regionalnego do Szefa Projektu Brico-Depot. W latach 1995 -1999 pracował w Intermarche, gdzie przeszedł drogę od tłumacza do Dyrektora Handlowego. Biegle zna język francuski i rosyjski.
Powołana do Zarządu w dniu 14 grudnia 2021 roku.
Ukończyła Finanse i Rachunkowość na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach, a także liczne szkolenia z zakresu prawa bilansowego i podatkowego oraz zarządzania. Posiada uprawnienia Biegłego Rewidenta. W latach 2008 – 2017 pracowała w BDO Sp. z o.o., zajmując kolejno stanowiska od Asystenta do Senior Managera. Od grudnia 2017 roku zatrudniona w Lentex S.A. na stanowisku Zastępcy Głównej Księgowej, a od kwietnia 2018 roku na stanowisku Głównej Księgowej.
Powołana do Zarządu w dniu 14 grudnia 2021 roku.
Ukończyła Finanse i Rachunkowość na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach, a także liczne szkolenia z zakresu prawa bilansowego i podatkowego oraz zarządzania. Posiada uprawnienia Biegłego Rewidenta. W latach 2008 – 2017 pracowała w BDO Sp. z o.o., zajmując kolejno stanowiska od Asystenta do Senior Managera. Od grudnia 2017 roku zatrudniona w Lentex S.A. na stanowisku Zastępcy Głównej Księgowej, a od kwietnia 2018 roku na stanowisku Głównej Księgowej.
Powołana do Zarządu w dniu 14 grudnia 2021 roku.
Ukończyła Finanse i Rachunkowość na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach, a także liczne szkolenia z zakresu prawa bilansowego i podatkowego oraz zarządzania. Posiada uprawnienia Biegłego Rewidenta. W latach 2008 – 2017 pracowała w BDO Sp. z o.o., zajmując kolejno stanowiska od Asystenta do Senior Managera. Od grudnia 2017 roku zatrudniona w Lentex S.A. na stanowisku Zastępcy Głównej Księgowej, a od kwietnia 2018 roku na stanowisku Głównej Księgowej.
Powołana do Zarządu w dniu 14 grudnia 2021 roku.
Ukończyła Finanse i Rachunkowość na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach, a także liczne szkolenia z zakresu prawa bilansowego i podatkowego oraz zarządzania. Posiada uprawnienia Biegłego Rewidenta. W latach 2008 – 2017 pracowała w BDO Sp. z o.o., zajmując kolejno stanowiska od Asystenta do Senior Managera. Od grudnia 2017 roku zatrudniona w Lentex S.A. na stanowisku Zastępcy Głównej Księgowej, a od kwietnia 2018 roku na stanowisku Głównej Księgowej.
jest absolwentem Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego, kierunek: prawo (rok ukończenia 1995). W latach 1997-2021 odbył aplikację radcowską w Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Katowicach. Od 2008 do dnia dzisiejszego jest członkiem Okręgowej Izby Radców Prawnych w Katowicach.
W latach 1991 – 1992 pracował jako inspektor w Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Bielsku-Białej. Następnie w latach 1992 – 1998 zajmował stanowisko Wicedyrektora ds. Ekonomicznych w Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Bielsku-Białej. W okresie 1998 – 2000 r. pełnił funkcję Członka Rady Nadzorczej w Grupie Dystrybucyjnej MOKATE S.A. W latach 2000 – 2001 był Prezesem Zarządu Grupy Dystrybucyjnej MOKATE S.A., zaś w okresie 2001 – 2009 r. pełnił funkcję Dyrektora Działu Prawnego MOKATE Spółka Akcyjna. Od 2009 r. do dnia dzisiejszego Pan Janusz Malarz jest Członkiem Rady Nadzorczej MOKATE S.A. oraz Dyrektorem Działu Prawnego MOKATE Sp. z o.o. Ponadto, Pan Janusz Malarz od 25 maja 2011 – do 30 czerwca 2024 był Członkiem Rady Nadzorczej Lentex S.A. Od 2001 r. do dnia dzisiejszego Pan Janusz Malarz prowadzi również indywidualną Kancelarię Radcy Prawnego i świadczy doradztwo dla przedsiębiorców, szczególnie w zakresie optymalizacji prawno-podatkowej ich struktury, przekształceń, kontraktów handlowych, nieuczciwej konkurencji, prawa własności intelektualnej.
Wykształcenie i kwalifikacje:
1996 – Akademia Ekonomiczna w Katowicach, Wydział Zarządzania, kierunek: Zarządzanie Przedsiębiorstwem
Doświadczenie zawodowe:
05.2014-nadal FHU Sobik Leszek Sobik (Grupa Unia Handlowa) Dyrektor Zarządzający
02.2008-04.2014 MPT Łakoć (Grupa MPT Sp. z o.o.) Dyrektor Generalny
2006-2008 MPT Łakoć – Dyrektor Handlowy
10.2004-04.2005 Reporter sp. z o.o.; Krajowy Kierownik Sprzedaży-Ukraina
04.2003-01.2004 Brauunion Polska sp. z o.o.; Sales Manager , Depo Manager
03.1999- 03.2003 Kompania Piwowarska S.A., Tyskie Browary Książęce Tychy; District Manager -Górny Śląsk
11.1997-03.1999 Area Sales Manager
04.1996-10.1997 Colgate Palmolive Poland Sp. z o.o. ; Przedstawiciel Handlowy
01.1995-04.1996 Huta Katowice S.A. ; Referent ds. Gospodarki funduszem płac
01.1994-01.1995 Kongres s.c.( dealer Pepsico), Sosnowiec ; Przedstawiciel handlowy
Ukończyła w 2001 r. prawo na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego. W latach 2001 – 2004 odbyła aplikację radcowską w Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Katowicach i uzyskała tytuł zawodowy radcy prawnego.
Doświadczenie zawodowe: w latach 2006-2017 pracowała jako radca prawny w Kancelarii Popiołek Adwokaci i Doradcy Kancelaria Adwokatów i Radców Prawnych S.k.
Od 2023 r. Pani Agata Kalamarz jest partnerem w Kancelarii MCKLege Lewko i Partnerzy Kancelaria Adwokatów i Radców Prawnych S.p. w Katowicach.
Od 2006 r. do chwili obecnej Pani Agata Kalamarz prowadzi również własną Kancelarię Radcy Prawnego.
Ponadto, od 2018 r. do chwili obecnej, Pani Agata Kalamarz jest wpisana na listę stałych mediatorów przy Sądzie Okręgowym w Bielsku-Białej oraz przy Sądzie Okręgowymw Częstochowie.
Ukończyła w 2001 r. prawo na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego. W latach 2001 – 2004 odbyła aplikację radcowską w Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Katowicach i uzyskała tytuł zawodowy radcy prawnego.
Doświadczenie zawodowe: w latach 2006-2017 pracowała jako radca prawny w Kancelarii Popiołek Adwokaci i Doradcy Kancelaria Adwokatów i Radców Prawnych S.k.
Od 2023 r. Pani Agata Kalamarz jest partnerem w Kancelarii MCKLege Lewko i Partnerzy Kancelaria Adwokatów i Radców Prawnych S.p. w Katowicach.
Od 2006 r. do chwili obecnej Pani Agata Kalamarz prowadzi również własną Kancelarię Radcy Prawnego.
Ponadto, od 2018 r. do chwili obecnej, Pani Agata Kalamarz jest wpisana na listę stałych mediatorów przy Sądzie Okręgowym w Bielsku-Białej oraz przy Sądzie Okręgowymw Częstochowie.
Ukończyła w 2001 r. prawo na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego. W latach 2001 – 2004 odbyła aplikację radcowską w Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Katowicach i uzyskała tytuł zawodowy radcy prawnego.
Doświadczenie zawodowe: w latach 2006-2017 pracowała jako radca prawny w Kancelarii Popiołek Adwokaci i Doradcy Kancelaria Adwokatów i Radców Prawnych S.k.
Od 2023 r. Pani Agata Kalamarz jest partnerem w Kancelarii MCKLege Lewko i Partnerzy Kancelaria Adwokatów i Radców Prawnych S.p. w Katowicach.
Od 2006 r. do chwili obecnej Pani Agata Kalamarz prowadzi również własną Kancelarię Radcy Prawnego.
Ponadto, od 2018 r. do chwili obecnej, Pani Agata Kalamarz jest wpisana na listę stałych mediatorów przy Sądzie Okręgowym w Bielsku-Białej oraz przy Sądzie Okręgowymw Częstochowie.
Ukończyła w 2001 r. prawo na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego. W latach 2001 – 2004 odbyła aplikację radcowską w Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Katowicach i uzyskała tytuł zawodowy radcy prawnego.
Doświadczenie zawodowe: w latach 2006-2017 pracowała jako radca prawny w Kancelarii Popiołek Adwokaci i Doradcy Kancelaria Adwokatów i Radców Prawnych S.k.
Od 2023 r. Pani Agata Kalamarz jest partnerem w Kancelarii MCKLege Lewko i Partnerzy Kancelaria Adwokatów i Radców Prawnych S.p. w Katowicach.
Od 2006 r. do chwili obecnej Pani Agata Kalamarz prowadzi również własną Kancelarię Radcy Prawnego.
Ponadto, od 2018 r. do chwili obecnej, Pani Agata Kalamarz jest wpisana na listę stałych mediatorów przy Sądzie Okręgowym w Bielsku-Białej oraz przy Sądzie Okręgowymw Częstochowie.
jest absolwentem Akademii Ekonomicznej w Katowicach, specjalizacja: Międzynarodowe Stosunki Ekonomiczne (rok ukończenia 1997). W 2001 roku ukończył Podyplomowe Studium Rachunkowości w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu. Posiada certyfikat Dyrektora finansowego uzyskany w 2011 roku w Fundacji Rozwoju Rachunkowości oraz świadectwo kwalifikacyjne do prowadzenia podmiotów zajmujących się prowadzeniem biura rachunkowego wydane przez Ministerstwo Finansów w 2002 roku.
W latach 1998- 2001 pracował jako Menadżer ds. Finansowych i Administracyjnych w spółce SFA Polska Sp. z o.o. Następnie w latach 2001 – 2004 zajmował stanowisko Dyrektora ds. Zarządzania i Logistyki w firmie Castorama Polska Sp. z o.o., a następnie od 2004 do 2005 roku pracował jako Główny Specjalista w spółce King Service Group Sp. z o.o. W okresie od 2005 do 2011 roku zajmował stanowisko Dyrektora Zarządzającego w firmie Sewera Polska Chemia. W latach 2011 – 2013 był związany z firmą Lentex S.A., pracował na stanowisku Kierownika Działu Controllingu (2011 rok), a następnie objął stanowisko Dyrektora Finansowego – Członka Zarządu (2011 – 2013 rok). W okresie 2013 – 2014 roku pracował w firmie Farmacol S.A., na stanowisku Dyrektora Operacyjnego, a następnie w 2014 roku pracował jako Interim Manager (konsultant zewnętrzny) w firmie Allianz Poland Group. Od 2014 do 2019 roku pełnił funkcję Prezesa Zarządu – Dyrektora Generalnego w spółce Gamrat S.A. Od 2019 do września 2023 roku pracował w firmie Regamet Sp. z o.o. Sp. k. jako Dyrektor Generalny. Od września 2023 roku pełni funkcje Prezesa Zarządu – Dyrektora Naczelnego w Polwax S.A.
W latach 2012 – 2014 był Członkiem Rady Nadzorczej spółki Novita S.A., następnie w latach 2016 – 2017 pełnił funkcję Przewodniczącego Rady Nadzorczej w firmie Baltic Wood S.A. W kolejnych latach pełnił funkcję Członka Rady Nadzorczej w firmie PIK S.A. (2017 – 2019), Kancelarii WEC (2020 – 2021) oraz spółce Prymus S.A. (2021 – 2022).
Adwokat specjalizujący się w prawie spółek, prawie rynków kapitałowych oraz sporach korporacyjnych. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego oraz Freie Universität Berlin (magister prawa niemieckiego). Ukończył Szkołę Prawa Niemieckiego na Uniwersytecie Humboldta w Berlinie. Obecnie jest Partnerem, w Kancelarii EVERBERG. Do 2015 r. pełnił funkcje menadżera kierującego praktyką rynków kapitałowych w Kancelarii Olesiński i Wspólnicy. Poprzednio pracował m.in. Bundestagu Republiki Federalnej Niemiec.
Pan Bartłomiej Stępień brał udział w wielu projektach restrukturyzacyjnych grup kapitałowych, przejęciach spółek publicznych i prywatnych. Jego doświadczenie obejmuje także prowadzenie przeglądów typu due diligence oraz dochodzenie praw inwestorów i akcjonariuszy przed sądami powszechnymi oraz Komisją Nadzoru Finansowego. Autor publikacji prasowych i książkowych w tym m.in. „Ustawa o obligacjach. Komentarz praktyków.” Pan Bartłomiej Stępień biegle włada językiem niemieckim oraz angielskim. W ciągu ostatnich 5 lat, Pan Bartłomiej Stępień sprawował lub nadal sprawuje m.in. następujące funkcje w organach nadzorczych w spółkach kapitałowych: od 03.2017 r. – obecnie członek Rady Nadzorczej spółki Trans Polonia S.A.; od 10.2018 r. – obecnie Przewodniczący Rady Nadzorczej i Komitetu Audytu spółki White Berg TFI S.A.; od 12.2022 r. – obecnie Wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej spółki Suwary S.A.
Adwokat specjalizujący się w prawie spółek, prawie rynków kapitałowych oraz sporach korporacyjnych. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego oraz Freie Universität Berlin (magister prawa niemieckiego). Ukończył Szkołę Prawa Niemieckiego na Uniwersytecie Humboldta w Berlinie. Obecnie jest Partnerem, w Kancelarii EVERBERG. Do 2015 r. pełnił funkcje menadżera kierującego praktyką rynków kapitałowych w Kancelarii Olesiński i Wspólnicy. Poprzednio pracował m.in. Bundestagu Republiki Federalnej Niemiec.
Pan Bartłomiej Stępień brał udział w wielu projektach restrukturyzacyjnych grup kapitałowych, przejęciach spółek publicznych i prywatnych. Jego doświadczenie obejmuje także prowadzenie przeglądów typu due diligence oraz dochodzenie praw inwestorów i akcjonariuszy przed sądami powszechnymi oraz Komisją Nadzoru Finansowego. Autor publikacji prasowych i książkowych w tym m.in. „Ustawa o obligacjach. Komentarz praktyków.” Pan Bartłomiej Stępień biegle włada językiem niemieckim oraz angielskim. W ciągu ostatnich 5 lat, Pan Bartłomiej Stępień sprawował lub nadal sprawuje m.in. następujące funkcje w organach nadzorczych w spółkach kapitałowych: od 03.2017 r. – obecnie członek Rady Nadzorczej spółki Trans Polonia S.A.; od 10.2018 r. – obecnie Przewodniczący Rady Nadzorczej i Komitetu Audytu spółki White Berg TFI S.A.; od 12.2022 r. – obecnie Wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej spółki Suwary S.A.
Adwokat specjalizujący się w prawie spółek, prawie rynków kapitałowych oraz sporach korporacyjnych. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego oraz Freie Universität Berlin (magister prawa niemieckiego). Ukończył Szkołę Prawa Niemieckiego na Uniwersytecie Humboldta w Berlinie. Obecnie jest Partnerem, w Kancelarii EVERBERG. Do 2015 r. pełnił funkcje menadżera kierującego praktyką rynków kapitałowych w Kancelarii Olesiński i Wspólnicy. Poprzednio pracował m.in. Bundestagu Republiki Federalnej Niemiec.
Pan Bartłomiej Stępień brał udział w wielu projektach restrukturyzacyjnych grup kapitałowych, przejęciach spółek publicznych i prywatnych. Jego doświadczenie obejmuje także prowadzenie przeglądów typu due diligence oraz dochodzenie praw inwestorów i akcjonariuszy przed sądami powszechnymi oraz Komisją Nadzoru Finansowego. Autor publikacji prasowych i książkowych w tym m.in. „Ustawa o obligacjach. Komentarz praktyków.” Pan Bartłomiej Stępień biegle włada językiem niemieckim oraz angielskim. W ciągu ostatnich 5 lat, Pan Bartłomiej Stępień sprawował lub nadal sprawuje m.in. następujące funkcje w organach nadzorczych w spółkach kapitałowych: od 03.2017 r. – obecnie członek Rady Nadzorczej spółki Trans Polonia S.A.; od 10.2018 r. – obecnie Przewodniczący Rady Nadzorczej i Komitetu Audytu spółki White Berg TFI S.A.; od 12.2022 r. – obecnie Wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej spółki Suwary S.A.